کنگره نوشیدنی سبزیجات استفاده گرمازدگی

کنگره: نوشیدنی سبزیجات استفاده گرمازدگی نوشابه پیشگیری تغذیه تاثیر دوغ در پیشگیری از گرمازدگی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند / جهانگیری

    معاون اول رییس جمهوری گفت: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی وجود داشته باشد و هیچ کس حق ندارد به این بهانه تسویه حساب سیاسی کند.

    هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند / جهانگیری

    جهانگیری: هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند

    عبارات مهم : جهانگیری

    معاون اول رییس جمهوری گفت: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی وجود داشته باشد و هیچ کس حق ندارد به این بهانه تسویه حساب سیاسی کند.

    به گزارش ایرنا، اسحاق جهانگیری روز شنبه در همایش روز ملی دِه و عشایر که در سالن اجلاس سران برگزار شد، افزود: فساد در کشور زیاد شده است و به جاهای حساسی رسیده هست، من بیش از دیگران می دانم که تا کجا رخنه کرده است بنابراین باید با جدیت با آن مبارزه کنیم و هیچ خط قرمزی نباید با فساد وجود داشته باشد.

    هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند / جهانگیری

    وی تاکید کرد: هیچ کس حق ندارد خودسر به حریم بخش شخصی تجاوز کند و هر کس غیر از این حرکت کند، قطعا در مسیر آمریکا و دشمن قرار می گیرد.

    معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: امروز مدار اقتصاد کشور در دست بخش شخصی است و بخش شخصی دانا، عاقل و آگاه است و با هر حرکت مسئولین می داند چقدر به حرف ها پایبند هستند و به آنها عمل می کنند.

    معاون اول رییس جمهوری گفت: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی وجود داشته باشد و هیچ کس حق ندارد به این بهانه تسویه حساب سیاسی کند.

    جهانگیری همچنین افزود: هنگامی که بخش شخصی ببیند با افراد بخش شخصی در جاهای متفاوت برخورد می شود، می گوید این مسئولین فقط حرف می زنند و اهل میدان دادن نیستند. بخش شخصی هم می خواهد حتما با فساد مقابله شود. متاسفانه فساد در کشور شرکت یافته شده است و خود من می دانم که فساد تا کجاها رفته است.

    وی همچنین گفت: قانون باید در همه جا حاکم باشد و نهادهای امنیتی باید در چارچوب قانون عمل کنند. همه باید در چهارچوب قانون عمل کنند جهت اینکه سرمایه گذار و سرمایه گذاری، امنیت داشته باشد و بخش شخصی میدان دار باشد و با فساد مبارزه شود.

    **روح اقتصاد مقاومتی باید بر همه سیاست های اقتصادی کشور حاکم باشد

    معاون اول رییس جمهوری در ادامه به توسعه دِه و نقش آنها در اقتصاد مقاومتی آشاره کرد و یادآور شد: در عنوان اقتصاد مقاومتی روستاها و عشایر از بااهمیت ترین کانون های آن است آیا که در این عنوان آنها بااهمیت ترین کانون تولید هستند.

    هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند / جهانگیری

    جهانگیری تاکید کرد: روح اقتصاد مقاومتی باید بر همه سیاست های اقتصادی کشور حاکم باشد.

    وی در ادامه به چالش های پیش روی کشور اشاره کرد و گفت: امروز کشور با چالش های مختلفی در کل کشور روبرو است که این چالش ها به خاص در بخش رندگی روستایی و عشایر چالش بیکاری، آب و محیط زیست است.

    معاون اول رییس جمهوری گفت: در مبارزه با فساد نباید خط قرمزی وجود داشته باشد و هیچ کس حق ندارد به این بهانه تسویه حساب سیاسی کند.

    وی افزود: در بحث بیکاری کل جامعه کشور عزیزمان ایران امروز یکی از اساسی ترین دغدغه هایش مساله بیکاری است و سیاست هایی اقتصادی در آن می تواند موفق باشد که این سیاست ها با اجرای آنها اقتصاد را مقاوم، بزرگ و اشتغال زا کنیم به همین علت تاکید شده است که نشانه دولت باید رشد مستمر، پایدار و اشتغال زا باشد.

    معاون اول رییس جمهوری با بیان این که دولت در این مقطع نباید دنبال هر رشد اقتصادی باشد، ادامه داد: دولت باید بدنبال رشد اقتصادی مستمر و پایدار و متکی به همه بخش های کشور باشد و این رشد اقتصادی اشتغال زا بوده و امنیت تولید کننده و سرمایه گذار را فراهم کند.

    هیچ کس حق ندارد به بهانه مبارزه با فساد تسویه حساب سیاسی کند / جهانگیری

    جهانگیری به خبر نوروزی رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 96 از سوی ایشان اشاره کرد و گفت: رهبری در خبر نوروزی امسال اعلام کردند امسال، سال اقتصاد مقاومتی، کارآفرین هست، بااهمیت ترین توصیه ای که بعد ازاین جمله گفتند این بود که جهت این کار باید سرمایه گذاری شود و جهت سرمایه گذاری باید امنیت سرمایه گذاری برقرار شود. امنیت سرمایه گذاری یعنی امنیت روانی و امنیت مالی و امنیت اقتصادی در سراسر کشور است.

    وی با بیان این که امروز مدار اقتصادی کشور دست بخش شخصی هست، خاطرنشان کرد: در مقطع فعلی که آمریکا و دیگران در عنوان برجام جهت ما خط و نشان می کشند جهت عبور از چالش های پیش رو و اداره کشور باید اتکای ما به اقتصاد مقاومتی باشد و جهت این کار نیازمندیم که به بخش شخصی امنیت واقعی بدهیم.

    معاون اول رییس جمهوری افزود: ما باید چالشی به نام بیکاری که امروز تک تک خانواده های ایرانی را آزار می دهد و دغدغه مهم است برطرف کنیم.

    جهانگیری تاکید کرد: من با اطمینان به ملت کشور عزیزمان ایران عزیز می گویم چالش های پیش روی کشور با برنامه، پشتکار و مدیریت صحیح قابل حل است . ما با اتکا به ظرفیت های درون کشور می توانیم اقتصاد را سامان داده و بیکاری را حل کنیم و معیشت و زندگی مردم را به زندگی شرافتمندانه ای تبدیل کنیم که آنها اذیت نشوند بنابراین با همه پرسشها دست به دست هم دهیم در این مسیر قرار بگیریم.

    وی در ادامه به چالش آب که یکی دیگر از پرسشها کلیدی روستایی هست، اشاره کرد و گفت: چالش آب یک مساله جدی پیش روی ما هست. ما باید راهبردهایی اتخاذ کنیم که بتوانیم توسعه پایدار روستایی را به روش بهره برداری صحیح و بهره ور از منابع آب کشور داشته باشیم.

    معاون اول رییس جمهوری با بیان این که در زمینه آب خیلی کارهایی در سال گذشته تجربه شد و متاسفانه در دوره هایی تعطیل شد گفت: اگر آن روشها را ادامه داده بودیم باید در طول یک برنامه اکنون چند میلیون هکتار از اراضی و بیابان هایمان از طرح های آبخیزداری استفاده می کردیم.

    وی افزود: در برنامه ششم توسعه و در دولت دوازدهم حتما باید با آبخیزداری و آبخوان داری به عنوان روش های کوچکی که می توان منابع آب کشور را حفاظت کرد تا به صورت سیل از دسترس خارج نشود، اقدام کنیم و روش های آبیاری مدرن با منابع زیاد در دستور کار دولت قرار گرفته که در این زمینه روستاییان باید کمک کنند که عملیاتی شود.

    جهانگیری در ادامه به چالش محیط زیست که سومین چالش کلیدی روستاییان و عشایر است اشاره کرد و گفت: ما باید از منابع بسیار ذی قیمتی مثل خاک حاصلخیز، جنگل ها و مراتع کشور که با هیچ چیز قابل قیاس نیست باید به صورت جدی حفاظت و حراست کنیم.

    وی مساله زمین ذلت را یکی از پرسشها کشور بیان کرد و گفت: متاسفانه زمین ذلت یکی از بزرگ ترین پرسشها کشور در مقطع فعلی شده است است بنابراین روستاییان باید خود کمک کنند و نگذارند عده ای سودجود زمین های حاصلخیز کشاورزی را به کاربری های دیگری تبدیل کنند.

    معاون اول رییس جمهوری افزود: ما زمین های دیگری جهت ویلاسازی، کارخانه سازی و کاربری های دیگر داریم نباید زمین های حاصلخیز کشاورزی و مراتع حاصلخیز که یک سانتیمتر آن قرن ها طول می کشد که شکل بگیرد این زمین ها و مراتع حاصلخیز از دسترس خارج شود.

    جهانگیری تاکید کرد: جنگل های کشور بزرگترین سرمایه ملت کشور عزیزمان ایران است که البته جهت این سه عنوان دولت برنامه های جامعی و خوبی را اجرا کرده است.

    وی در ادامه با بیان این که در زمینه توسعه روستایی باید به خدمات زیربنایی و مورد نیاز روستاییان مثل راه روستایی بپردازیم ، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز 92 درصد جمعیت روستایی از راه آسفالته مناسب برخوردار هستند و باید تلاش کنیم این شبکه راهی به بقیه نقاط کشور انتقال یافته شود.

    معاون اول رییس جمهوری افزود: ما نیاز داریم روستایی ها آب آشامیدنی سالم داشته باشند که بر این اساس سال گذشته دولت از منابع صندوق توسعه ملی 500 میلیون دلار و امسال 300 میلیون دلار در این زمینه تخصیص داده شده است داد. سال گذشته به تنهایی به اندازه 10 سال قبل به روستاها آب سالم ، لوله کشی و پایدار رسانده شد. در یک سال به 2 هزار و 950 دِه آب لوله کشی و سالم رسانده شد و این کار را تا آنجا ادامه خواهیم داد که مطمئن شویم تمام روستاییان کشور از آب سالم برخوردارند.

    جهانگیری گازرسانی و تکمیل شبکه گاز در روستاها را از دیگر برنامه های در دستور کار دولت دوازدهم بیان کرد و افزود: امروز 77 درصد جمعیت روستایی و 61 درصد روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت گاز برخوردار هستند.

    وی تاکید کرد: تمام روستاهای کشور باید از منزل های بهداشت و شبکه درمان برخوردار باشند و تکمیل خدمات بهداشتی و درمانی در روستاها از اولویت های برنامه دولت است.

    معاون اول رییس جمهوری به پوشش خدمات اینترنت پرسرعت در روستاها اشاره کرد و گفت: جهت اینکه مردم و فرزندان تحصیلکرده روستایی و عشایر بتوانند از اینترنت استفاده کنند کارها خوبی صورت گرفته و در حال حاضر 26 هزار و 800 دِه از این امکان بهره مند هستند.

    جهانگیری در ادامه به ظرفیت های گردشگری و بوم گردی در بعضی روستاهای کشور اشاره کرد و افزود: هر روستایی می تواند با استفاده از اینترنت و شبکه های اجتماعی، جاذبه های گردشگری خود را معرفی کند و استانداران سراسر کشور نیز باید به این عنوان توجه جدی داشته باشند آیا که گردشگری و بوم گردی می تواند زمینه اشتغال زایی و درآمدزایی را در روستاها فراهم کند.

    وی از تخصیص داده شده است منابع مورد نیاز جهت سرمایه گذاری در روستاها و اعطای تسهیلات جهت اجرای پروژه های روستایی خبر داد و اظهارکرد: حدود 6 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی و معادل آن یعنی 6 هزار میلیارد تومان از منابع بانک ها و مؤسسات بانکی با قیمت سود پایین در نظر گرفته شده است تا در روستاها سرمایه گذاری شود .

    معاون اول رییس جمهوری افزود: قیمت سود این تسهیلات در روستاهای مناطق مرزی کشور 4 درصد، در سایر روستاها 6 درصد و جهت فعالیت شرکت های دانش بنیان در روستاها نیز 4 درصد در نظر گرفته شده است است و این منابع مالی می تواند جهش مناسب اقتصادی در مناطق روستایی و عشایری کشور ایجاد کند.

    جهانگیری ادامه داد: بخش شخصی علاقمند به روستاها می تواند از این تسهیلات استفاده کند ولی باید در نظر داشته باشیم که نباید بعضی افراد به بهانه استفاده از تسهیلات وارد روستاها شوند ضمن آنکه باید توجه داشته باشیم که طرح هایی باید در روستاها اجرا شود که مکمل ظرفیت های روستایی باشد.

    وی یادآور شد: روستاییان و عشایر کشور علاوه بر تولید، مرزداران کشور هستند و از مرزهای کشور حفاظت و حراست می کنند.

    معاون اول رییس جمهوری افزود: پرسشها روستاها نباید فقط در روز ملی دِه مطرح شود بلکه باید در همه مجامع تصمیم گیری به این عنوان پرداخته شود ولی روز ملی دِه و عشایر نیز وقت مناسبی است تا کارها انجام شده است و نقدها و پیشنهادات از سوی صاحبنظران، اندیشمندان و نخبگان مورد بررسی قرار گیرد.

    جهانگیری به رویکرد این همایش تحت عنوان نخبگان روستایی، ظرفیت پنهان توسعه پایدار روستایی اشاره و خاطرنشان کرد: البته این رویکرد جهت تمام کشور و حتی مناطق شهری نیز صادق است آیا که توسعه کشور باید با اتکا به نیروی انسانی متخصص و نخبگان فعال کشور دنبال شود .

    وی با یادآوری این که کشور عزیزمان ایران کشوری جوان دارای ظرفیت بالای جوانان تحصیلکرده هست، گفت: یکی از بااهمیت ترین سرمایه های امروز کشور جهت توسعه، سرمایه نیروی انسانی و به طور خاص نخبگان کشور هستند و هنر مدیران کشور باید استفاده مطلوب از این ظرفیت مهم باشد.

    معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر این که تاریخ تمدن و فرهنگ ایرانی مرهون تولید و سبک زندگی روستایی و سلحشوری و جانفشانی عشایر کشور هست، افزود: در تاریخ کشور عزیزمان ایران این دو گروه از جامعه یعنی روستاییان و عشایر همواره نقش عمده و پراهمیتی در حفظ استقلال و توسعه کشور داشته اند.

    جهانگیری ادامه داد: هنگامی که به سرمایه های اجتماعی کشور نگاه می کنیم، هنوز هم بالاترین نقش در سرمایه اجتماعی کشور یعنی در مشارکت، همبستگی و اعتماد و امید به آینده متعلق به روستاهاست و روستاییان و عشایر بیشترین نقش را در زیاد کردن سرمایه اجتماعی کشور دارند.

    وی تصریح کرد: جهت این که توسعه همه جانبه کشور را به طور متوازن و همزمان پیش ببریم، حتماً باید در برنامه های توسعه، عنوان توسعه روستایی را مورد توجه داشته باشیم و در این زمینه همکاری خودِ روستاییان در برنامه ریزی جهت توسعه روستاها می تواند نقشی مهم و سازنده داشته باشد.

    معاون اول رییس جمهوری با تأکید بر این که باید در توسعه روستایی به مدل بومی توسعه در روستاها بیندیشیم تصریح کرد: برنامه ریزان و صاحبنظران نباید اینگونه بیندیشند که روستایی زمانی توسعه می یابد که شهری شود .

    جهانگیری ادامه داد: مدل و سبک زندگی روستاهای کشور و نگرش روستاییان به زندگی حتی می تواند در مناطق شهری نیز مورد استفاده قرار گیرد و این تصوری نادرست است که روستایی زمانی به توسعه می رسد که شهری شود.

    وی ادامه داد: ما باید مدلی ارایه دهیم که ضمن دارا بودن شاخصه های مثبت زندگی روستایی و عشایری، مسیر مطلوب توسعه نیز در آن لحاظ شده است باشد. باید برنامه های توسعه ای در روستاها به گونه ای باشد که در عین برخورداری از همه خدمات مورد نیاز زندگی و فناوری های جدید، دِه همچنان دِه بماند و نباید روستاها به کاریکاتور کوچکی از شهر تبدیل شوند.

    معاون اول رییس جمهوری تصریح کرد: فرهنگ روستایی فرهنگی است که بدون دخالت های نابجا، مهمترین سیاست های مذهبی و اجتماعی را در درون خود تنظیم می کند و فرهنگ روستاها و عشایر می تواند به جاهای دیگر نیز انتقال یافته شود.

    در ادامه این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهوری از سامانه جامع آمار و اطلاعات روستایی و نیز طرح خاص ارایه خدمات فرهنگی به عشایر رونمایی شد.

    **نظام برنامه ریزی کشور، بزرگ گرا و شهرگرا است

    سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری هم در این مراسم به وعده رییس جمهوری و دستور معاون اول رییس جمهوری جهت ساماندهی اوضاع استخدامی دهیاران کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه شرکت امور اداری و استخدامی تا کنون اقدامی جدی انجام نداده و مورد نیاز است جهت امنیت خاطر دهیاران که در واقع مدیران توسعه روستاها هستند توجه جدی به این امر مهم صورت گیرد.

    رضوی با بیان این که نظام برنامه ریزی کشور، نظامی بزرگ گرا و شهرگرا هست، افزود: نظام برنامه ریزی کشور روستاگریز است و این در حالی است که پایگاه رشد اقتصادی کشور مردم ساکن در روستاها و عشایر هستند که قطرات اقیانوس اقتصاد کشور را تشکیل می دهند.

    وی خواستار زیاد کردن اعتبارات روستایی شد و افزود: متأسفانه وزارت راه و شهرسازی معاونت راه روستایی را از بین بردن کرده که از دولت درخواست داریم این معاونت مجدداً احیا شود.

    معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول رییس جمهوری همچنین درمورد لایحه دوفوریتی استفاده از منابع صندوق توسعه ملی به میزان یک و نیم میلیارد دلار در روستاها ، تصریح کرد: انتظار داشتیم که این لایحه سال 95 در مجلس شورای اسلامی تصویب شود ولی در هر صورت در شهریور امسال به تصویب رسید و در حال حاضر در حال تدوین آیین نامه آن با همکاری دستگاه های اجرایی متولی هستیم.

    در ادامه این مراسم تعدادی از نمایندگان جامعه روستایی نظرات و نظر های خود را مطرح کردند و پیشنهادهایی در جهت ارتقاء اوضاع روستاها ارائه کردند.

    چهارمین همایش ملی روز دِه و عشایر امروز- 15 مهرماه – با حضور معاون اول رییس جمهوری، تعدادی از وزیران و مقام های عالی رتبه کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد.

    واژه های کلیدی: جهانگیری | سرمایه گذار | صندوق توسعه | ریاست جمهوری | سرمایه گذاری | سرمایه گذاری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار